کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ

برچسب هوشمند برای جلوگیری از قاچاق کالا

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

 

برچسب هوشمند برای جلوگیری از قاچاق کالا شد. این خبر از کارخانه قالیشویی ادیب (قالیشویی آنلاین ) را بخوانید. تا با برچسب هوشمند برای جلوگیری از قاچاق کالا و تعیین اصالت محصولات بیشتر آشنا شوید.

محققان کشورمان با استفاده از فناوری نانو برچسب‌های هوشمندی را عرضه کردند. که به گفته آنها در جلوگیری از قاچاق کالا و تعیین اصالت محصولات کاربرد دارد.

سید علی محمدی تمرکز تحقیقاتی خود را در حوزه نانو فناوری و کامپاندهای پلیمری با استفاده از فناوری نانو دانست. و گفت: در این مطالعات نانوکامپوزیتی با یکسری خواص ویژه تولید کردیم. که در دسته پلیمرهای هوشمند (Smart Material) قرار می‌گیرند. و به دلیل خواص منحصر به فردی که دارند. می‌توان در کاربردهای خاص از آن‌ها بهره‌برداری کرد.

برچسب های امنیتی کالا:

وی با تاکید بر اینکه از این پلیمرها در تولید “برچسب‌های امنیتی اصالت کالا” استفاده شد. اظهار کرد: آرم، لوگو و یا هر طرحی که مد نظر باشد. در این برچسب به صورت نهفته باقی می‌ماند؛ به گونه‌ای که مصرف کننده نهایی چیزی از آرم یا طرح را نمی‌بیند. ولی با اعمال محرکی مانند حرارت یک فندک طرح درون برچسب، به صورت برجسته نمایان می‌شود.

محمدی با بیان اینکه با برجسته شدن طرح، از طریق لمس می‌توان لوگو را تشخیص داد. یادآور شد: برجسته شدن برچسب با استفاده از یک محرک می‌تواند. نشان‌دهنده اصالت کالا و برچسب نصب شده بر روی آن باشد.

وی با بیان اینکه این برچسب حاوی مواد پلیمری و فناوری نانو است. خاطرنشان کرد: زمانی که محصول دارای برچسب در انبار نگهداشته می‌شود. خواص پلیمری مورد نظر را در آن تقویت می‌کند. ضمن آنکه سرعت پاسخ‌دهی پلیمر نسبت به حرارت افزایش می‌یابد.

محمدی این ویژگی را به دلیل استفاده از فناوری نانو دانست. و یادآور شد:‌ علاوه بر آن این فناوری موجب افزایش درصد دقت برچسب شده است.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

برچسب در دو رنگ نقره ای و طلایی:

مجری طرح با بیان اینکه در حال حاضر این برچسب در دو رنگ نقره‌ای و طلایی تولید شده است. افزود: رنگ این برچسب بر اساس درخواست مشتری قابل تغییر است.

وی با تاکید بر اینکه امکان کپی‌برداری از این برچسب وجود ندارد. توضیح داد: جعل و کپی‌برداری از این برچسب به دلیل پیچیدگی در فرمولاسیون و نحوه تولید آن دشوار و زمان‌بر است. ضمن آنکه کپی‌برداری از آن نیازمند دانش فنی بوده و هزینه زیادی را می‌طلبد؛ از این رو افراد سودجو چنین ریسکی را نمی‌پذیرند.

مجری طرح ابراز امیدواری کرد. که با همکاری دولت و سایر دستگاه‌ها این محصول توسعه داده شود.

جلوگیری از قاچاق کالا:

محمدی کاربرد این برچسب را بر روی محصولات صادراتی، وارداتی و تولید داخل دانست .و افزود: این محصول می‌تواند. در گمرکات کشور بر روی هر بسته‌ای که به کشور وارد می‌شود. نصب شود و از این طریق می‌تواند از قاچاق کالا جلوگیری کند؛ چراکه این برچسب تنها در اختیار گمرک است. و مشتری متوجه می‌شود. جنس دریافت شده قاچاق است. و یا از مبادی قانونی وارد کشور شده است.

محمدی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در حوزه صادرات، گفت: فرش ایرانی از سوی کشور چین کپی‌برداری شده و با نام ایران در کشورهای دیگر به فروش می‌رسد و این در حالی است که می‌توان با استفاده از این برچسب از کالا و برند ایرانی صیانت کرد.

به گفته وی، می‌توان برچسبی با پرچم ایران تهیه و بر روی کالای ایرانی نصب کرد. تا مشتریان نهایی بدانند که کالا از ایران صادر شده است.

مجری طرح با اشاره به چالش‌های بخش صنعتی در زمینه کپی‌برداری از محصولات تولید شده. یادآور شد: با استفاده از این برچسب به راحتی می‌توان جلوی این اقدامات را گرفت.

قیمت برچسب:

محمدی، قیمت این برچسب را ۲ هزار ریال ذکر کرد. و ادامه داد: نمونه اولیه این برچسب تولید شده. و موفق به جذب سرمایه‌گذار شدیم؛ ولی نیاز به حمایت دولت داریم. تا این طرح همانند طرح “شبنم” در وسعت زیادی اجرایی شود؛ چراکه این طرح باید در تیراژ بالایی تولید شود. تا توجیه اقتصادی داشته باشد.

منبع: ایسنا

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل، خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. تولید و تجارت فرش دستباف ایران رو به بهبود است. برچسب هوشمند برای جلوگیری از قاچاق کالا.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی