کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ

برگزاری نمایشگاه فرش و کفپوش هانوفر

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

برگزاری نمایشگاه فرش و کفپوش هانوفر

برگزاری نمایشگاه فرش و کفپوش هانوفر. این خبر از کارخانه قالیشویی ادیب ( قالیشویی آنلاین) را بخوانید. تا با برگزاری نمایشگاه فرش و کفپوش هانوفر در دی ماه امسال بیشتر آشنا شوید.

نمایشگاه فرش و کفپوش هانوفر از ۲۲-۲۵ دی ماه در نمایشگاه هانوفر برگزار می گردد. نمایشگاه فرش و کفپوش هانوفر (DOMOTEX) به عنوان دنیایی از کفپوش ها در اروپا شناخته شده است. این نمایشگاه تجربه ای فوق العاده هم برای غرفه داران. و هم برای بازدیدکنندگان است. این نمایشگاه جایگاهی قابل اعتماد برای آگاهی از اطلاعات ارزشمند. و موثق روند بازار و منبعی از اطلاعات حیاتی این صنعت به شمار می آید. تمامی گروه های مخاطب این نمایشگاه، می توانند از آخرین محصولات از فرش گرفته. تا انواع کفپوش ها دیدن کنند و آگاهی یابند. این نمایشگاه برترین فعالان حرفه ای این صنعت را برای مروری جامع بر بازار در طول ۴ روز برگزاری از سراسر جهان به خود جذب می کند.

جذب شرکای تجاری جدید:

برگزاری نمایشگاه فرش و کفپوش هانوفر -کارخانه قالیشویی ادیب-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج (۲)

نمایشگاه کفپوش هانوفر می تواند به شما کمک کند. تا به شرکای کلیدی تجاری خود برسید. و وارد مرحله ای جدید از تجارت شوید. این رویداد تجاری فرصتی است. برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان خود با محصولات و خدمات تجاری شرکتتان، حتما باید در آن حضور یابید. و برای دریافت بهترین نتایج ممکن باید از پیش آماده باشید. در این نمایشگاه هر آنچه را نیاز داشته باشید. می توانید با بیشترین میزان موفقیت به دست آورید.

نمایشگاه دموتکس آلمان:

این نمایشگاه دارای سابقه دیرینه‌ای در عرصه فرش، موکت، گلیم و… است. نمایشگاه دموتکس آلمان نمایندگی‌های مهمی در سراسر جهان ازجمله روسیه. چین، ایتالیا، هلند و انگلیس دارد. که همین امر سبب شده در میان ۱۰ رویداد برتر نمایشگاهی جهان قرار بگیرد. اکسپوآرت به روال بررسی تمام رویدادهای بزرگ جهان، این بار دموتکس را زیر ذره بین برده تا کم و کیف برگزاری آن را مورد ارزیابی قرار دهد. با ما همراه باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به آدرس www.domotex.de مراجعه کنید.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل، خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. تولید و تجارت فرش دستباف ایران رو به بهبود است.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی