کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ب.ظ

نحوه قالیشویی و شستشوی فرش راه پله

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

نحوه قالیشویی و شستشوی فرش راه پله

نحوه قالیشویی و شستشوی فرش راه پله چگونه است؟ این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب ( قالیشویی آنلاین) را بخوانید. تا با نحوه قالیشویی و شستشوی فرش راه پله در منزل بیشتر آشنا شوید.

در بسیاری از خانه ها و هتل ها برای زیبایی و گرم کردن محیط. از فرش یا موکت برای راه پله استفاده می شود. اما نحوه قالیشویی و شستشوی فرش راه پله چگونه است.

مواد و وسایل مورد نیاز:

جاروبرقی

شامپو فرش

 

قبل از شروع مطمئن شوید. که فرش یا موکت راه پله لکه خاصی ندارد. اگر لکه وجود دارد. از قسمت مقالات سایت کارخانه قالیشویی ادیب، لکه مورد نظر را پیدا کنید. و لکه برداری را انجام دهید.

گردو غبار فرش را بگیرید:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

از یک جاروبرقی قوی برای گرفتن گرد و غبار، فرش یا موکت راه پله استفاده کنید. و تمام قسمتهای فرش راه پله را کاملا جاروبرقی بکشید. اگر جاروبرقی شما دارای تنظیم مکش می باشد. آن را روی حداکثر مکش تنظیم نمایید. بهتر این مرحله را به دقت انجام دهید. زیرا گردو خاک گیری از فرش راه پله بسیار مهم است.

شستشوی فرش با شامپو فرش:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

نسبت ۱ به ۵ شامپو فرش به آب را در سطلی با توجه به حجم فرش مخلوط نمایید. و با برس قالیشویی نرم روی فرش بکشید. و تمام قسمتهای فرش راه پله را تمییز نمایید.

خشک کردن فرش:

با یک حوله تمیز و خشک و سفید( که رنگی نباشد) آب و رطوبت اضافی فرش راه پله را بگیرید. و اجازه دهید فرش خشک شود. در حین خشک شدن فرش راه پله روی آن حرکت نکنید. بهتر است در صورتیکه گرد و غبار در هوا موجود نیست. درب ها و پنجره ها را باز بگذارید. در غیر این صورت بهتر است از پنکه استفاده نمایید. تا فرش راه پله شما سریعتر خشک شود.

جاروبرقی مجدد:

بهتر است پس از خشک شدن فرش راه پله، دوباره روی آن را جاروبرقی بکشید.

اگر امکان شستشوی فرش راه پله را ندارید. به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید. و از خدمات خشکشویی فرش استفاده نمایید. تا فرش راه پله شما به سرعت شسته و خشک شود. برای ثبت سفارش شستشوی مبل اینجا کلیک کنید.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل، خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. شستشوی مبل از لکه شیر موز.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی