کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

نمایشگاه دائمی فرش ماشینی در آران و بیدگل

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

نمایشگاه دائمی فرش ماشینی در آران و بیدگل راه اندازی می شود. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب ( قالیشویی آنلاین ) را بخوانید. تا با برگزار نمایشگاه دائمی فرش ماشینی در آران و بیدگل بیشتر آشنا شوید.

قالیشویی- عضو هیات مدیره انجمن نساجی ایران از برپایی نمایشگاه وفروشگاه دائمی فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سید جواد سجادی در گفت وگو با خبرگزاری ها با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار آران و بیدگل در تولید فرش ماشینی کشور اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده به زودی این نمایشگاه و فروشگاه دائمی در یکی از شهرک های صنعتی فرش ماشینی شهرستان راه اندازی می شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

زمینی به وسعت ۸ هکتار:

وی اظهار داشت: برای راه اندازی این نمایشگاه زمینی به مساحت هشت هکتار در نظر گرفته شده. و به زودی کلنگ ساخت این نمایشگاه به زمین زده می شود.

عضو انجمن نساجی ایران افزود: اشتغال، سرمایه گذاری افراد علاقه و همچنین انگیزه تولید بیشتر و عرضه بهتر و با کیفیت تر محصول از دلایل راه اندازی این نمایشگاه و فروشگاه دائمی فرش در آران و بیدگل به عنوان قطب تولید فرش کشور است.

وی در ادامه به جایگاه بالای آران و بیدگل در تولید بیش از ۶۰ درصد فرش کشور اشاره و اضافه کرد: آران و بیدگل با تولید سالانه ۴۵ میلیون متر مربع فرش ماشینی قطب تولید این محصول در کشور است.

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش از بین نرفت. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. نمایشگاه دائمی فرش ماشینی در آران و بیدگل.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی