کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۹ ب.ظ

تفاهم مرکز ملی فرش و سازمان گردشگری

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

تفاهم مرکز ملی فرش و سازمان گردشگری

تفاهم مرکز ملی فرش و سازمان گردشگری. این خبر از کارخانه قالیشویی ادیب ( قالیشویی آنلاین) را بخوانید. تا از جزییات تفاهم مرکز ملی فرش و سازمان گردشگری مطلع شوید.اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای تعهدات بیمه تامین اجتماعی، نیز بررسی می شود.

هزار میلیارد تومان برای اجرای تعهدات بیمه تامین اجتماعی:

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای تعهدات بیمه ای از طریق فروش اوراق مشارکت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

احمد میدری درباره بیمه قالیبافان به خبرنگار مهر گفت: براساس تفاهمی که با مرکز ملی فرش و همچنین سازمان گردشگری انجام داده ایم. مشکلی برای بیمه افراد شاغل در این کار نداریم.

حمایت از قالیبافان:

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فرش شناسنامه دارد. گفت: اما در صنایع دستی مشکلاتی وجود دارد. چراکه تمامی شاغلین در این حرفه دارای شناسنامه نیستند. به همین دلیل با کمک انجمن صنایع دستی کار بیمه آنها را انجام خواهیم داد.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه خدمات حمایتی راه اندازی شده. و تمامی خدماتی که دستگاه های مختلف ارائه می دهند. در آن ثبت می شود. و بر همین اساس قالیبافان نیز می توانند در این سامانه ثبت نام کنند. و تا دو ماه آینده طرح بیمه قالیبافان را نهایی خواهیم کرد.

به گفته وی ثبت نام در این سامانه تا پایان سال ۹۶ ادامه خواهد داشت. اما قالیبافان در پاییز امسال در سامانه ثبت نام و پس از آن بلافاصله بااختصاص منابع لازم بیمه آنها آغاز می شود.

بیمه قالیبافان:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

میدری با اشاره به اینکه بیمه قالیبافان بار مالی سنگینی را بر دوش تامین اجتماعی می گذارد. اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی مطالبات زیادی از دولت دارد. که در قالب سه درصد سهم بیمه دولت باید پرداخت شود. به همین منظور برای اجرای تعهداتی مانند خدمات بیمه ای برای جانبازان، معافیت کارگاه های کوچک و خدمات دیگر بیمه ای سازمان با مشکل منابع روبرو است. که باید توسط دولت تامین شود.

وی گفت: براساس مذاکرات به عمل آمده قرار شده. از طریق فروش اوراق مشارکت ۶ هزار میلیاردتومان برای اجرای تعهدات بیمه ای به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود.

توجه: اگر به خدمات قالیشویی ( شستشوی فرش) یا شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان .و شستشوی پشتی، شستشوی تشک نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش یا مبلمان شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. تفاهم مرکز ملی فرش و سازمان گردشگری.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه میگردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی