کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

نگهداری و قالیشویی تابلو فرش چگونه است؟

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

نگهداری و قالیشویی تابلو فرش چگونه است؟

نگهداری و قالیشویی تابلو فرش چگونه است؟ یکی از سوالاتی که شما عزیزان از کارخانه قالیشویی ادیب پرسیده اید این است. که نگهداری و قالیشویی تابلو فرش چگونه است؟ در این مقاله قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم. این مقاله را بخوانید تا با نحوه نگهداری از تابلو فرش ها بیشتر آشنا شوید.

گج و آهک دشمن تابلو فرش:

تابلو فرش ها را نباید به صورت مستقیم و بدون قاب روی دیوارهای گچی یا آهکی آویخت. زیرا گچ و آهک به فرش آسیب وارد می کند.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

میخ تابلو فرش را خراب می کند:

روی تابلو فرش میخ نکوبید. اینکار موجب سوراخ شدن و خراب شدن تابلو فرش می شود. وجود رطوبت در منزل به ویژه در فصلهای سرد موجب زنگ زدن میخ ها می شود. و لکه زنگار روی فرش ایجاد می کند. که قالیشویی و شستشوی فرش از آن گاه بسیار دشوار است.

اگر نگران بیدزدگی تابلوفرشتان هستید. می‌توانید از پودر یا قرص نفتالین استفاده کنید. یا به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات بیدزدایی استفاده نمایید.

رطوبت دشمن فرش و تابلو فرش:

تابلو فرش را در معرض رطوبت شدید، مانند مسیر مستقیم کولرهای آبی قرار ندهید. با این کار شرایط پوسیدگی آن را زودتر فراهم می‌آورید. رطوبت یکی از دشمنان دیرینه فرش و انواع بافته هاست. رطوبت علاوه بر پوسیدگی بستر مناسبی برای تخم گذاری و رشد و تکثیر حشرات و باکتری ها فراهم می آورد.

قاب مناسب:

برای تابلو فرش خود از قاب مناسب استفاده کنید. و فرش را درون قاب فیکس کنید. تا جابه جا نشود و از قاب بیرون نیاید. بهتر است برای انجام این کار بهتر است از یک متخصص قالیشویی( شستشوی فرش) کمک بگیرید.

از تابش نور مستقیم آفتاب بر روی تابلو فرش جلوگیری کنید. نور خورشید چه برای فرش های روی زمین و چه برای تابلو فرشها مضر است. و موجب رنگ رفتگی و کم رنگ شدن رنگهای فرش می شود. و جلوه فرش را از بین می برد.

هرگز فرش ها و تابلو فرش ها را تا نکنید. زیرا ممکن است فرش بشکند و آسیب ببیند. همیشه فرش ها را برای جابه جایی و نگهداری طولانی مدت به صورت لول شده و کاور شده درآورید.

نحوه تمیز کردن تابلو فرش:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

برای شستشوی تابلو فرش ها از کارشناس قالیشویی ( شستشوی فرش) راهنمایی بگیرید. زیرا هر فرش با توجه به جنس و تراکم و لکه ها و نوع رنگ قالیشویی می شود. و قالیشویی و شستشوی هر فرش متفاوت است. اما برای تابلو فرشها بهتر است این فرشها را اعلاشویی ( اعلا شویی) کنید. زیرا تابلو فرش ها بیش از سایر فرشها در معرض دید هستند. و باید همیشه تمیز و مرتب باشند. بهتر است تابلو فرش ها را به صورت دوره ای بشویید. تا قالیشویی آن به مراحل کمتری نیاز داشته باشد. همچنین به طور مرتب و هفتگی فرشها را با برس گرد گیری غبارروبی کنید. تا گرد و خاک تابلو فرش گرفته شود.

 

توجه: اگر به خدمات قالیشویی ( شستشوی فرش) یا شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان .و شستشوی پشتی، شستشوی تشک نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش یا مبلمان شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. نگهداری و قالیشویی تابلو فرش چگونه است؟

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه میگردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی