کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۰۶ ب.ظ

شستشوی مبلمان از لکه آب هویج

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی مبلمان از لکه آب هویج

در ادامه مقاله قبلی یعنی مقاله قالیشویی و شستشوی فرش از لکه آب هویج، مقاله شستشوی مبلمان از لکه آب هویج از قالیشویی ادیب را معرفی می کنیم. تا بیشتر با نحوه صحیح شستشوی مبلمان از لکه آب هویج آشنا شوید.

توجه: اگر مبلمان شما جز اجناس خاص مانند: ابریشمی، زربافت، رنگ ده و… است. بهتر است به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین، مراجعه کنید. و از خدمات شستشوی مبل و یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید.

جذب لکه آب هویج:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

اگر لکه آب هویج تازه است روی آن یک دستمال یا حوله کاغذی بگذارید. و فشار دهید. و تا جایی که امکان دارد لکه آب هویج را از روی مبلمان جذب کنید.

شستشوی مبل با مایع ظرفشویی:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

دو فنجان آب سرد و یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را درون سطلی مخلوط کنید. و با یک اسفنج آغشته به محلول مذکور روی لکه آب هویج بکشید. و لکه را بشویید. بهتر است از سمت لبه ها به سمت مرکز لکه بکشید. تا لکه گسترش نیابد. و همچینین بهتر است اسفنج را به صورت دایره وار روی لکه بکشید. این مرحله را دوبار تکرار کنید.

شستشوی مبل با آب سرد:

روی لکه آب سرد اسپری کنید. و با پارچه تمیز و سفید آب و رطوبت اضافی را جذب کنید. و تا جایی که ممکن است لکه شسته شده را خشک کنید.

 

آبکشی مبلمان:

پس از شستشوی مبل بهتر است مبلمان را آب بکشید. برای این منظور روی لکه شسته شده مقداری آب اسپری کنید. و بهتر است پس از شستشو با مواد مذکور یک حوله تمیز و خشک روی لکه قرار دهید. و آب و رطوبت اضافی آن را بگیرید و آبکشی را را تکرار کنید.

پس از شستشوی مبل می توانید برای تمیزی بیشتر، لکه های نوشابه را با آب و سرکه بشویید تا تمیز ترشود.

اجازه دهید مبلمان شما در سایه و در معرض وزش باد کاملا خشک شود. از قرار دادن مبلمان در معرض نور مستقیم خورشید جدا بپرهیزید. زیرا موجب رنگ رفتگی مبلمان می شود.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی مبل از بین نرفت، به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا مبلمان شما با دستگاه های مخصوص شستشوی مبل شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی