کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ

قالیشویی و شستشوی فرش با سرکه سفید

قالیشویی و شستشوی فرش با سرکه سفید-اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قالیشویی و شستشوی فرش با سرکه سفید

قالیشویی و  شستشوی فرش با سرکه سفید. در این مقاله قصد داریم  روش آسان و کاربردی شستشوی فرش و براق کردن فرش با استفاده از سرکه سفید را بررسی کنیم. تا خود در منزل به قالیشویی و شستشوی فرش با سرکه سفید بپردازید.

سرکه سفید شامل اسید استیک و آب است. و PH حدودی ۲٫۴  که آن را به یک ماده تمیز کننده، طبیعی با قدرت پاک کنندگی بالا تبدیل کرده است. سرکه سفید برای کشتن میکروبها ایده آل است. سرکه طبیعی ناظم متابولیسم بدن می‌باشد. و چون ترشح بزاق را زیاد می‌کند، ترشح بزاق از نظر علم بیوشیمی، دارای مقدار زیادی مواد پروتئینی (آلبومین) است که غذا را بهتر حل و هضم می‌کند.

سرکه محرک بدن است و برای بعضی از داروها، مانند آتروپینف ضدتریاک محسوب می‌شود. مدتها پیش سرکه را عامل سرطان زا می‌دانستند. ولی هم اکنون تا اندازه ای آنرا عامل مبارزه با مواد تولیدکننده سرطان (کانسروژن) به حساب می‌آورند.

سرکه سفید را با تقطیر سرکه مالت تهیه می‌کنند. البته می‌توان آن را تنها با مخلوط نمودن اسید استیک با آب هم تهیه نمود. سرکه برای از بین بردن بوی بد بدن نیز استفاده می‌شود.

مواد و وسایل مورد نیاز:

سرکه سفید

آب

برس قالیشویی نرم

جوش شیرین در صورت نیاز

شامپو فرش در صورت نیاز

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قبل از شروع جاربرقی را فراموش نکنید:

قبل از انجام هرگونه قالیشویی و شستشوی فرش، حتما فرش یا جاروبرقی بکشید. و آشغالهای آن را کاملا  تمیز کننید.

شستشوی فرش با سرکه سفید:

 

برای شستشوی فرش نیازی نیست تمام فرش را خیس کنید مقداری مساوی از آب و سرکه سفید را با هم مخلوط کنید. و درون بطری اسپری بریزید. و روی فرش اسپری کنید و با استفاده از برس قالیشویی نرم روی فرش بکشید. و تمام قسمتهای فرش را به همین ترتیب با محلول آب و سرکه سفید کاملا بشویید. در ابتدا ممکن است بوی سرکه شما را اذیت کند. اما این کار موجب درخشان شدن فرش شما می شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

استفاده از شامپو فرش:

اگر مایلید فرش را به طور کامل بشویید بهتر است. به محلول فوق کمی شامپو فرش اضافه کنید و البته میزان آب را نیز افزایش دهید.

خشک کردن فرش:

اگر فرش را زیاد خیس نکرده باشید نیازی به خشک کردن فرش در محیط باز ندارید. می توانید در منزل و با پنجره ها و در های باز فرش را خشک کنید. همچنین می توانید از پنکه نیز برای خشک کردن فرش بهره بگیرید. اما در صورتیکه فرش را کاملا خیس کرده اید یا در حیاط و بالکن شسته اید بهتر است اجازه دهید. در محیط باز و در سایه فرش را خشک کنید. بهتر است فرش در سایه خشک شود. زیرا نور مستقیم خورشید می تواند موجب رنگ رفتگی و کهنه شدن فرش شود.

حذف بوی سرکه:

اگر بوی سرکه شما را اذیت می کند، بهتر است مقداری جوش شیرین روی تمام سطح فرش بپاشید و اجازه دهید برای حداقل یک ساعت روی فرش باقی بماند. سپس تمام سطح فرش را جاروبرقی بکشید. و تمام جوش شیرین ها را از روی سطح فرش پاک کنید.

 

نکته: اگر خود امکان قالیشویی یا شستشوی فرش از لکه بتادین را ندارید می توانید به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین  ادیب مراجعه کنید و از خدمات شستشیوی  فرش استفاده کنید تا با بالاترین کیفیت شسته شود. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات قالیشویی یا اعلاشویی (اعلا شویی) انواع فرشهای نائین نیز بهره مند شوید. قالیشویی و شستشوی فرش از لکه بتادین

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی تهران، خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی