کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ

قالیشویی و شستشوی فرش از لکه بتادین

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قالیشویی و شستشوی فرش از لکه بتادین

یکی از سوالاتی که شما مشتریان عزیز از قالیشویی ادیب پرسیده اید. این است که چگونه می توان به قالیشویی یا شستشوی فرش از لکه بتادین پرداخت. برای این منظور این مقاله از قالیشویی ادیب را بخوانید تا با نحوه قالیشویی یا شستشوی فرش از لکه بتادین بیشتر آشنا شوید.

همه ما با بتادین آشنایی داریم . این ماده یکی از مواد ضد عفونی کننده بسیار مناسب برای  بسیار از زخم ها و جراحات است. که در اکثر خانه ها پیدا می شود. بتادین یک ماده مبتنی بر ید است، یعنی ساختار آن از بر پایه ید است. و از آنجا که ید رنگ می باشد باید فورا به شستشوی آن پرداخت زیرا با گذشت زمان رنگ بتادین میتواند تثبیت شود و قالیشویی و شستشوی فرش از لکه بتادین را دشوار کند.

چند راه حل مناسب برای شستشوی لکه بتادین وجود دارد که نوع استفاده از آن  بستگی به فرش دارد.

توجه: اگر فرش شما دستباف یا ابریشمی است، این مراحل را انجام ندهید و به قالیشویی و قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید و از خدمات اعلاشویی استفاده نمایید تا فرش شما آسیب نبیند.

مواد و وسایل مورد نیاز:

الکل سفید

پراکسید هیدروژن

حوله تمیز وخشک

بطری اسپری

آب سرد

 

اگر لکه بتادین تازه است:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر لکه بتادین تازه است. یک دستمال یا حوله کاغذی روی لکه قرار دهید و تا جایی که امکان دارد لکه بتادین را جذب نمایید. برای این منظور فقط دستمال را روی لکه بگذارید و بردارید. دستمال را به صورت افقی نکشید تا لکه پخش نشود.

 

استفاده از از آب سرد:

روی لکه مقداری آب سرد اسپری کنید و دوباره مثل مرحله قبل لکه را جذب کنید. بهتر است این مرحله را ۳ بار تکرار نمایید. دقت کنید که لکه را به قسمت های تمیز پخش نکنید.

استفاده از الکل سفید :

روی لکه مقداری الکل سفید اسپری کنید و با حوله تمیز و خشک از سمت لبه های لکه به سمت مرکز لکه لکه را بشویید. این مرحله را نیز حداقل دوبار تکرار کنید.

استفاده از  شوینده آنزیم دار:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

۲ قاشق غذاخوری مایع شوینده آنزیم دار را با یک لیتتر آب مخلوط کنید و با اسفنج به شستشوی لکه بتادین بپردازید.

اگر فرش یا موکت شما روشن است. میتوانید از ترکیب پراکسید هیدروژن ۳% با نیم لیتر آب استفاده کنید به این ترتیب که مواد محلول مذکور را ترکیب کنید و برس قالیشویی نرم کوچک روی لکه بکشید. توجه داشته باشید که هرگز پراکسید هیدروژن را با آمونیاک و یا سفید کننده کلر دار مخلوط نکنید زیرا خظر انفجار و مسمومیت دارد.

 

نکته: اگر خود امکان قالیشویی یا شستشوی فرش از لکه بتادین را ندارید می توانید به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین  ادیب مراجعه کنید و از خدمات شستشیوی  فرش استفاده کنید تا با بالاترین کیفیت شسته شود. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات قالیشویی یا اعلاشویی (اعلا شویی) انواع فرشهای نائین نیز بهره مند شوید. قالیشویی و شستشوی فرش از لکه بتادین

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی تهران، خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی