کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

ویژگی های فرش اصفهان و قالیشویی آن

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

ویژگی های فرش اصفهان و قالیشویی آن

ویژگی های فرش اصفهان و قالیشویی آن. بی شک نام فرش اصفهان را شنیده اید. اگر تا کنون فرصت نداشته اید که بیشتر با فرش اصفهان و قالیشویی این فرش ها آشنا شوید. کافیست این مقاله را بخوانید. ویژگی های فرش اصفهان و قالیشویی آن

فرش اصفهان از ظرافت های بسیار زیادی برخوردار است که این ظرافتها مدیون نقوش زیبای دوران  پرشکوه فرش در عصر صفوی می باشد.

 

ویژگیهای فرش اصفهان:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

هر اندازه تعداد گره های فرش در واحد سطح زیادتر باشد مرغوبیت و استحکام قالی زیادتر و طرح و نقشه آن بهتر مجسم می شود. تعداد گره بر حسب نوع فرش در واحد سطح بسیار متغیر می باشد. رجشمار فرش اصفهان بین ۵۰ تا ۹۰ می باشد. بافت فرش اصفهان از نوع فارسی باف است و شیرازه آن متصل و اغلب موارد دوپوده بوده. و همچنین پرداخت فرش در هنگام بافت انجام می شود.

رنگ در فرش اصفهان:

رنگ در فرش اصفهان جایگاه خاصی دارد. رنگ های متنوع و شاد و طیف های متنوع جلوه به فرش اصفهان داده اند. هنگامی که رنگ با نقوش زیبای اسلیمی ترکیب می شود جان به قدمت قالی بافان به فرش می بخشد.

 

چله کشی، فرش اصفهان (روش اصفهان):

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

چله کشی فرش اصفهان که به روشی اصفهانی مشهور است توسط ۲ نفر ( چله بند) انجام می شود. یکی از چله بند ها چله را می سازد و دیگری چله را بر روی دار سوار می کند. این کار به دقت و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد.

همانطور که می دانید اغلب طرح های فرش اصفهان، نقوش اسلیمی هستند. بیشتر نقوش فرش اصفهان شامل : شاه عباسی، لچک و ترنج، درختی حیواندار، اسلیمی لچک و ترنج، شاه عباسی افشان و هندسی لچک و ترنج و طرح‌های صورت و منظره است.

 

قالیشویی فرش اصفهان:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

فرش دستباف اصفهان یکی از زیباترین فرش های جهانست که زیردست استادکاران طراح نقش بسته و به دست استادکاران قالیباف بافته شده. این فرش ها پر جلوه باید به نحو احسن قالیشویی شوند تا آسیب نبینند. برای این منظور فرش اصفهان باید زیر نظر استاد کاران قالیشویی شسته و خشک شود. پیشنهاد ما برای شستشوی فرش اصفهان اعلاشویی یا اعلا شویی است تا این فرش های کم نظیر به بهترین وجه ممکن شسته شوند.

 

نکته: اگر خود امکان قالیشویی یا شستشوی فرش اصفهان را ندارید می توانید به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین  ادیب مراجعه کنید و از خدمات شستشیوی  فرش استفاده کنید تا با بالاترین کیفیت شسته شود. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات قالیشویی یا اعلاشویی (اعلا شویی) انواع فرشهای اصفهان نیز بهره مند شوید. ویژگی های فرش اصفهان و قالیشویی آن

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی تهران، خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی