کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

روش شستشوی مبلمان چرمی

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

روش شستشوی مبلمان چرمی

روش شستشوی مبلمان چرمی چیست؟ مبلمان چرمی جلوه و زیبایی خاصی به منزل می بخشد. اما نظافت و شستشوی این نوع مبلمان می تواند گاه بسیار دشوار باشد. در این مقاله قصد داریم نحوه شستشوی مبلمان چرمی را بررسی کنیم. قالیشویی

استفاده از جاروبرقی:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

با استفاده از جاربرقی تمام قسمت ها و زوایای مبلمان چرمی را تمیز کنید. تا هیچ گونه آشغال یا گردو غباری روی آن باقی نماند.

در هنگام استفاده از جاروبرقی از برس نرم آن استفاده کنید زیرا استفاده از برس های زبر می تواند موجب آسیب و پوسته پوسته شدن مبلمان چرمی شود.

از دستمال ها یا گرد و خاک گیر و گرد خاک هایی که در مرحله قبل از بین نرفته جذب کنید.

استفاده از آب و سرکه:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

بک راه خانگی استفاده از آب و سرکه است، به میزان مساوی آب و سرکه را با هم مخلوط کنید. سپس با یک دستمال روی مبلمان را کاملا تمیز کنید. بهتر است از آب جوشیده یا آب مقطر استفاده کنید و زیرا ممکن است که آب شیر حاوی موادی باشد که ترکیب آن با سرکه موجب آسیب به مبلمان چرمی شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

نکته : همچنین می توانید به محلول فوق مقداری روغن درخت چای بیفزایید تا علاوه بر تمیز شدن، سطح مبل ضدعفونی و براق نیز شود.

تمیز کننده های آماده:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

استفاده از تمیز کننده های چرم موجود در بازار نیز، در صورتیکه مخصوص مبلمان باشد توصیه می شود و نحوه استفاده از آنها بسیار آسان است.

واکس چرم را فراموش نکنید:

فراموش نکنید که پس از شستشوی مبلمان چرمی حتما روی آن واکس مخصوص چرم بزنید تا مبلمان آسیب ندیده و پوسته پوسته نشود. بهتر است بلافاصله پس از زدن واکس از مبلمان استفاده نکنید و اجازه دهید. واکس در چرم نفوذ کند.

 

نکته: اگر خود امکان قالیشویی یا شستشوی مبل جیر را ندارید می توانید به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی انواع مبلمان استفاده کنید تا با بالاترین کیفیت شسته شود.روش شستشوی مبلمان چرمی

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی تهران، خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.قالیشویی ادیب کرج
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدامت به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی