کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

قالیشویی لواسان

قالیشویی پاسداران-قالیشویی در پاسداران-کارخانه قالیشویی تهران-اعلاشواعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاینیی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قالیشویی لواسان

کارخانه قالیشویی تهران. اولین قالیشویی تهران . هم اکنون کارخانه قالیشویی ادیب ، با بیش از ۱۱۲ نفر پرسنل ، در بیش از ۱۰ شعبه خدمات ارائه می دهد. اگر به دنبال قالیشویی خوب در محدوده لواسان یا لواسانات یا شمشک هستید میتوانید از خدمات شعبه قالیشویی لواسانات ادیب استفاده کنید. خدماتی از جمله :قالیشویی، قالی شویی ، رفوگری، رنگ برداری، دواشویی، دارکشی و پرداخت، خشکشویی مبلمان و موکت، فرش، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب، پتو و ملحفه و پشتی را در سراسر تهران و حومه، کرج و حومه، شهریار  و لواسان و حومه پوشش می دهد.

بزرگترین قالیشویی تهران. کارخانه قالیشویی ادیب مفتخر است که با بیش از ۵۶ سال سابقه درخشان، و به کارگیری دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا در امر شستشوی فرش. دستگاه های خشک و گرمخانه های مجهز، و دستگاه های مخصوص دارکشی و رفوی کاملا فرش، ریشه زنی انواع فرشها. تعمیر شیرازه فرش،

مناطق قالیشویی تهران

کارخانه قالیشویی ادیب، با بیش از ۱۰ شعبه قالیشویی در تهران، تمام  تهران را پوشش داده. و کافیست با نزدیکترین شعبه قالیشویی تهران یا کرج تماس بگیرید. تا برای شما، سرویسکار جهت شستشوی فرش یا شستشوی مبلمان یا خوشخواب ارسال شود.

شماره شعبات کارخانه قالیشویی ادیب در تهران:

 تلفن های دفتر مرکزی:

۰۲۱۴۷۰۴

تلفن شعبه پاسداران -شمیرانات:

۲۶۱۱۷۰۰۰-۲۶۱۱۸۰۰۰-۲۲۲۸۰۰۰۷(۰۲۱)

تلفن شعبه لواسانات:

۲۶۵۴۶۲۹۳-۲۶۵۴۶۳۱۳-۲۶۵۴۶۴۷۵(۰۲۱)

تلفنهای شعبه شهرک غرب،سعادت آباد:

۸۸۳۶۵۲۵۲-۸۸۳۶۳۷۳-۸۸۰۹۵۲۵۲(۰۲۱)

تلفنهای شعبه جنت اباد – صادقیه:

۴۴۲۲۷۸۲۶-۴۴۲۲۷۸۵۶-۴۴۲۲۷۸۹۶(۰۲۱)

تلفنهای شعبه جمهوری،نواب:

۶۶۸۳۶۵۶۵-۶۶۸۳۲۴۵۴-۶۶۸۳۸۹۵۰(۰۲۱)

تلفنهای شعبه ستارخان،توحید:

۶۶۴۲۲۱۲۸-۶۶۴۲۲۰۰۱(۰۲۱)

تلفن شعبه پردیس-بومهن:

۷۶۲۹۵۳۶۵-۷۶۲۹۵۴۶۵-۷۶۲۹۵۸۶۵(۰۲۱)

قالیشویی لواسانات:

اگر به دنبال قالیشویی خوب و مجاز در منطقه لواسان یا لواسانات، شمشک هستید، می توانید با شعبه لواسانات قالیشویی ادیب تماس حاصل فرمایید. تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شستشوی فرش و یا شستشوی مبلمان شما سرویس اعزام شود. و یا در صورتی که تمایل دارید سفارش آنلاین قالیشویی دهید و ۲۰% تخفیف آنلاین برای سفارش خود بگیرید کافیست در سایت کارخانه قالیشویی ادیب سفارش ثبت کنید تا برای شما از شعبه شمیرانات سرویس اعزام شود.

سفارش آنلاین قالیشویی-قالیشویی آنلاین:

برای ثبت سفارش آنلاین قالیشویی ادیب می توانید در هر ساعت از شبانه روز، با مراجعه به سایت کارخانه قالیشویی ادیب، سفارش آنلاین خود را ثبت کنید. برای این منظور کافیست به در قسمت سفارش آنلاین یا قالیشویی آنلاین یکی از گزینه های سفارش شستشوی فرش یا شستشوی مبل را انتخاب کنید و در صفحه مذکور اطلاعات تماس خود را درج نمایید تا در اسرع وقت، از واحد IT کارخانه قالیشویی ادیب با شما تماس بگیرند.

برای سفارش شستشوی فرش اینجا کلیک کنید.

برای سفارش شستشوی مبلمان و خوشخواب اینجا کلیک کنید.

شرکت ادیب مفتخر به دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان است، که این مهم حاصل حمایت و پشتیبانی شما عزیزان و تلاش و پشتکار تیم حرفه ای کارخانه قالیشویی ادیب است.

ساعات کاری شعبات کارخانه قالیشویی ادیب:قالیشویی پاسداران-قالیشویی در پاسداران-کارخانه قالیشویی تهران-اعلاشواعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاینیی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

این شرکت همچنین با ایجاد سایت انواع، خدمات قالیشویی و خشکشویی را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهد. خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در تمام طول هفته ، حتی ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰  الی ۲۲:۳۰ برای ثبت سفارش انواع خدمات ،و همچنین ارائه خدمات آنلاین به صورت ۲۴ ساعته ،از طریق سایت کارخانه قالیشویی ادیب آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است ؛ همچنین مشتریان عزیز درنظر داشته باشید که، ثبت سفارش آنلاین شامل ۲۰% تخفیف در مبلغ کل است.

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی