کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۴ ب.ظ

شستشوی فرش و قالیشویی لکه موز

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی فرش و قالیشویی لکه موز

حتما برای شما هم پیش آمده که مقداری موز روی فرش یا موکت شما ریخته باشد. در این مقاله قصد داریم شستشوی فرش و قالیشویی از لکه موز را بررسی کنیم تا خود بتوانید به لکه برداری لکه موز بپردازید.

مواد و وسایل مورد نیاز:

چاقوی کند

دستمال یا حوله کاغذی

آب سرد

مایع ظرفشویی

برس قالیشویی نرم

تشت

حوله تمیز و خشک

برداشتن موز اضافی:

برای از بین بردن لکه موز بهتر است ابتدا موز اضافی را از روی فرش یا موکت بردارید برای این منظور می توانید از چاقوی کند یا کارتک استفاده کنید سپس  روی لکه آب سرد اسپری کنید و با حوله یا استفنج لکه را بشویید.

شستشوی فرش با مایع ظرفشویی:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

یک قاشق مایع ظرفشویی دستی( نه ماشین ظرفشویی) را با دو فنجان آب سرد مخلوط کنید و لکه را با استفاده از اسفنج زبر یا برس قالیشویی نرم کوچک بشویید.

مرحله شستشو ی فرش را حداقل دوبار تکرار کنید.

آبکشی لکه موز:

سپس لکه را آب بکشید.برای آبکشی فرش، به این ترتیب عمل کنید که که زیر لکه تشتی قرار دهید و از بالا روی آن به طور ملایم و آهسته آب سرد، بریزید به نحوی که آب کثیف وارد تشت شود. بهتر است در حین آبکشی لکه موز را بمالید تا تمام لکه و مواد شوینده از بافت فرش خارج شود. همچنین بعد از شستشوی فرش با آب، روی قسمت شسته شده حوله تمیز و خشک بگذارید و به طور ملایم فشار دهید تا آب اضافی فرش گرفته شود. سپس اجازه دهید فرش در سایه و در معرض وزش باد خشک شود. برای این منظور می توانید از پنکه استفاده کنید یا اگر پنکه ندارید در ها و پنجره های اتاقی که فرش در آن قرار دارد را باز بگذارید تا هوا جریان داشته باشد.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی