کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ب.ظ

قالیشویی و شستشوی فرش لکه انگور

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قالیشویی و شستشوی فرش لکه انگور

قالیشویی یا شستشوی فرش یا موکت از لکه انگور به چه صورت است؟ یکی از سوالاتی که برای شما عزیزان پیش آمده و در مورد قالیشویی آن سوال داشتید، لکه آب انگور در این ماههای گرم تابستان است. برای این منظور این مقاله را بخوانید تا با نحوه لکه برداری لکه انگور بیشتر آشنا شوید.

انگور یکی از میوه های مورد علاقه مردم در طول زمان بوده و هست. تمام قسمتهای انگور مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله میوه، هسته انگور، برگهای درخت مو، چوب درخت مو که ذغال بسیار مرغوبی دارد. این میوه دوست داشتنی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. اما اگر این میوه دوست داشتنی روی فرش یا موکت بریزد، به علت داشتن قند بسیار موجب چسبندگی و جذب حشرات می شود.

مواد و وسایل مورد نیاز:

شامپو فرش

الکل سفید

آب گرم

حوله تمیز و خشک

مسواک یا برسقالیشویی نرم کوچک

آمونیاک

سفید کننده

شستشوی فرش با موادشوینده:

برای شستشویی لکه انگور، یک قاشق غذاخوری سرکه سفید +۱/۲ قاشق چای خوری مایع شامپو فرش را با ¼ لیوان آب گرم مخلوط کنید و به مدت ۱۵ دقیقه روی فرش قرار دهید تا خیس بخورد. در این مدت لکه را با مسواک قدیمی یا برس قالیشویی نرم کوچک بشویید.

سپس روی لکه آب گرم اسپری کنید و با حوله تمیز و خشک آب و رطوبت اضافی را بگیرید. این مرحله را چند بار تکرار کنید.

شستشوی فرش با الکل سفید:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

سپس لکه را با با الکل سفید بشوید برای این منظور روی لکه انگور، مقداری الکل سفید اسپری کنید و و با اسفنج روی لکه بکشید تا فرش کاملا تمیز شود.

اگر لکه از بین نرفته:

 

اگر لکه قدیمی است یا با مراحل شستشوی بالا از بین نرفت، یک قاشق غذاخوری  آمونیاک را با دو فنجان آب گرم ( جوش نباشد) مخلوط کنید و با مسواک قدیمی روی لکه بکشید.

 

اگر فرش شما روشن است:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر فرش شما روشن است می توانید از مواد سفید کننده کلر دار استفاده کنید برای این منظور مواد سفیدکننده را باید ضعیف کنید. یک قاشق غذاخوری مواد سفید کننده را در ۲ فنجان آب گرم حل کنید. سپس لکه فرش را با مواد مذکور و مسواک قدیمی کاملا بشویید.

 

خشک کردن فرش:

سپس روی لکه شسته شده آب گرم اسپری کنید و با حلو ه تمیز و خشک آب و رطوبت اضافی را بگیریدو اجازه دهید فرش در معرض وزش باد و در سایه خشک شود. برای این منظور می توانید درها و پنجره ها را باز بگذارید و یا اگر لکه کوچک است از شسوار استفاده کنید.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص و در کارخانه قالیشویی شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید قالیشویی ادیب، اولین و قدیمی ترین قالیشویی تهران، خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

… دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی