کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

نحوه خلاص شدن از بوی سیگار و تنباکو در اتومبیل

اگر شما سیگار می کشید، احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید بوی سیگار را از ماشین حذف کنید. در این حالت چه میکنید؟ در این مقاله چند روش کاربردی و پیشنهاد قالیشویی ادیب برای حذف بوی سیگار را بررسی کنیم تا خود به راحتی به حذف بوی سیگار بپردازید.

مرحله اول جاروبرقی:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

ابتدا اتومبیل خود را جاروبرقی بکشید. برای این منظور از سری های مختلف جاروبرقی استفاده کنید و اگر جاروبرقی شما دارای تنظیم مکش است بهتر است آن را روی حداکثر مکش تنظیم کنید. ممکن است بگویید جاروبرقی؟ جاروبرقی چگونه به حذف بوی توتون وتنباکو کمک می کند؟ در جواب باید گفت، برخی از مواد و ذرات ریز توتون و تنباکو و گرد و غبار سیگار با استفاده از جاروبرقی حذف می شوند. ممکن است که کاملا بو از بین نرود اما تا حد قابل قبولی تاثیر گذار است.

منبع بو را از بین ببرید:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

جاسیگاری اتومبیل خود را خالی و تمیز کنید، این موضوع بسیار تاثیر گذار است. همچنین می توانید جاسیگاری ماشین خود را با آب و مایع ظرفشویی بشویید.

استفاده از بوگیر ماشین:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

از خوشبو کننده های ماشین استفاده کنید! یکی از راههای خوب از بین بردن بوی سیگار و تنباکو، برای این منظور از خوشبو کننده های قوی استفاده کنید. پیشنهاد کارخانه قالیشویی ادیب، استفاده از بوگیر و خوشبوکننده های قهوه است. قهوه قدرت بسیار بالایی در جذب بو دارد و می تواند بوی سیگار را کاملا بگیرد. استفاده از بوگیر قهوه که دانه های قهوه دارد می تواند در کمتر از ۱ ساعت بوی سیگار و توتون را از بین ببرد.

استفاده از فن ماشین:

فن ماشین را روشن کنید، و اجازه دهید برای نیم ساعت با یکی از پنجره های باز کار کند تا بوی سیگار و تنباکو از ماشین خارج شود.

 

در صورتیکه وقت و امکان حذف بو یا شستشوی اتومبیل خود را ندارید، کافیست در سایت کارخانه قالیشویی ادیب، سفارش شستشوی مبلمان اتومبیل دهید، تا اتومبیلتان در منزل توسط دستگاه های شستشوی اتومبیل شسته شود.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی تهران، خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی