کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ب.ظ

روش شستشوی مبلمان چرمی سفید

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

روش شستشوی مبلمان چرمی سفید

مبلمان چرمی زیبایی خیره کننده ای دارد و مورد علاقه بسیاری از مردم است. در این مقاله، قالیشویی ادیب دو روش آسان و کاربردی، شستشوی مبل چرمی سفید را برری می کنیم تا خود در منزل به شستشوی مبلمان چرمی یا خشکشویی مبلمان بپردازید.

چرم یک ماده محبوب و بادوام است که برای بسیاری از وسایل کاربرد دارد. اگر چه چرم محکم است اما سطحش متخلخل بوده و می توانید بسیاری از روغنها را از سطوح مختلف جذب کنید و باعث ایجاد لکه شود. مخصوصا چرم سفید برابر لکه ها حساس است و پاک کردن آن بسیار مهم است. تمیز کردن دوره ای مبلمان ، به ویژه مبلمان چرمی توصیه می شود. بهتر است حداکثر هر ماه یک بار به شستشوی مبلمان چرمی خود بپردازید.

توجه: برای تمیز کردن مبلمان چرم از پارچه ها و دستمال های میکروفیبر، استفاده می شود.

شستشوی مبل چرم:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

آب گرم، چند قطره صابون ما کاستیل یا مایع ظرفشویی و چند قطره سرکه سفید را مخلوط کنید. و پارچه میکروفیبر را به مواد مذکور آغشته کنید و روی سطوح مبلمان بکشید. مواظب باشید چرم را زیاد خیس نکنید. زیرا آب و رطوبت زیاد به مبلمان چرمی آسیب وارد می کند.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

روش دوم شستشوی مبلمان چرمی سفید:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

روش دوم که در بسیاری از کشور های اروپایی رایج است به این ترتیب است که، ½ فنجان روغن زیتون را با ¼ فنجا سرکه سفید درون یک بطری اسپری بریزید و روی لکه های مبل اسپری کنید و اجازه دهید ۵ دقیقه باقی بماند. سپس با دستمال میکروفیبر روی مبلمان بکشید و تمام مبلمان را تمیز کنید.

توجه: هرگز از سفید کننده ها یا آمونیاک برای شستشوی مبلمان چرمی سفید استفاده نکنید، زیرا موجب آسیب به مبلمان چرمی می شود.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید قالیشویی ادیب، اولین و قدیمی ترین قالیشویی تهران، خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

… دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی