کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ب.ظ

شستشوی مبلمان اتومبیل از لکه استفراغ

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی مبلمان اتومبیل از لکه استفراغ

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در ماشین دچار حالت تهوع شوید و استفراغ کنید. اگر استفراغ درون ماشین بریزد، چگونه می توان لکه استفراغ را تمیز کرد؟ برای شستشوی اتومبیل از لکه استفراغ این مقاله را بخوانید تا خود به راحتی بدون نیاز به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین به شستشوی مبلمان اتومبیل از لکه استفراغ بپردازید.

همانطور که در مقاله مربوط به استفراغ توضیح دادیم. استفراغ حالت اسیدی دارد. به طوریکه می تواند به محتویات داخل خودرو شما از جمله صندلی ها یا مبلمان اتومبیل و کف خودرو و… آسیب بزند و موجب پوسیدگی یا کدر شدن موارد مذکور شود. بنابراین تمیز کردن به موقع اتومبیل از لکه استفراغ بسیار اهمیت دارد تا ماشین شما به اصطلاح از سکه نیفتد.

 

مرحله اول شستشوی اتومبیل:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

ابتدا دستکش دست کنید و برای شروع اگر لکه تازه است، حتما از کارتک یا قاشق پلاستیکی استفاده کنید و لکه و مواد جامد را تا جایی که ممکن است بردارید.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

سپس روی لکه یک دستمال یا حوله کاغذی ضخیم بگذارید و لکه را تا حد ممکن تمیز کنید. دستمال را به صورت افقی نکشید بلکه روی لکه بگذارید و بردارید.

شستشوی صندلی های اتومبیل:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

برای شستشوی صندلی های اتومبیل. می توانید ، کاور یا روکش صندلی ها را بردارید و درون تشتی با آب ولرم با مواد شونده آماده موجود در بازار یا مایع شوینده آنزیم دار بشویید. یا این که روکش ها را در صورتیکه قابل شستشوی با ماشین لباسشویی هستند، در ماشین لباسشویی بشویید. بهتر است از مایع های آنزیم دار برای شستشوی روکش های ماشین استفاده شود.

شستشوی دیگر قسمتها:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

برای قسمتهای کفی ماشین، حتما تمام قسمتها را با آب ولرم و برس قالیشویی بشویید. و روی میله ای قرار دهید تا خشک شود. قسمتهای دیگر اتومبیل که قابل جدا شدن نیست مانند درها و … را با دستمال نخی آغشته به سرکه سفید تمیز کنید و سپس دوباره با دستمال تمیز و مرطوب تمام قسمتها را دستمال بکشید.

تمام دربهای اتومبیل یا خودروی خود را باز بگذارید تا ماشین کاملا خشک شود. این موضوع مهم است زیرا در صورتیکه ماشین خشک نشود بوی رطوبت می گیرد و موجب جذب حشرات می شود.

اگر بوی استفراغ از بین نرفته:

اگر ماشین هنوز بوی استفراغ می دهد، بهتر است داخل ماشین کمی پودر جوش شیرین بپاشید و اجازه دهید شب تا صبح یا حداقل برای ۳ ساعت باقی بماند. سپس درون ماشین را با جاروبرقی خوب تمیز کنید تا اثری از جوش شیرین باقی نماند.

 

در صورتیکه امکان انجام مراحل فوق را ندارید یا انجام داده اید اما لکه هنوز باقی مانده، بهتر است به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستوی اتومبیل، اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین    یا شستتشوی صندلیها ی اتومبیل استفاده کنید.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی