کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

نحوه صحیح قالیشویی یا شستشوی لکه شیره انگور از روی فرش

یکی از سوالات شما مشتریان عزیز این است که چگونه می توان لکه شیره انگور که سهوا روی فرش ریخته را قالیشویی کرد و شیوه صحیح شستشوی فرش چیست؟ در این مقاله به بررسی شستشوی فرش از لکه شیره انگور می پردازیم، تا خود در منزل به قالیشویی یا شستشوی فرش بپردازید.

شیره انگور یکی از مواد بسیار مغذی و مفید است که در برخی از نقاط ایران مصرف و محبوبیت بالایی دارد. همانطور که می دانید این ماده مغذی چسبناک بوده و عدم شستشوی به موقع فرش از لکه شیره انگور، موجب پوسیدگی و جذب حشرات و تخم گذاری آنها در الیاف فرش می شود و بسیار مهم است که لکه شیره انگور به سرعت از روی فرش شسته شود.

مواد و وسایل مورد نیاز:

قاشق

دستمال یا حوله کاغذی

آب گرم

شامپو فرش

سرکه سفید

اسفنج زبر یا برس قالیشویی نرم

تشت

حوله تمیز و خشک

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

مرحله اول شستشوی فرش:

در این مرحله، با یک قاشق شیره انگور را از روی فرش بردارید. دقت کنید که شیره انگور را پخش نکنید. بهتر است برای جمع کردن شیره انگور از روی فرش، با قاشق از لبه بیرونی لکه به سمت مرکز لکه بکشید. و سپس با یک حوله کاغذی روی لکه بگذارید و تا جایی که ممکن است شیره انگور را از روی فرش بردارید.

 

مرحله دوم شستشوی فرش از شیره انگور:

ابتدا تشتی زیر فرش قرار دهید و از بالا روی لکه شیره انگور آب بریزید و و در حین اینکار ، لکه را با دست بمالید تا شیره اننگور از بافت فرش خارج شود.

 

شستشوی فرش با شامپو فرش:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

در این مرحله قالیشویی شیره انگور، دو فنجان آب گرم را با ۳ قاشق شامپوفرش+۱ قاشق سرکه سفید مخلوط کنید و با اسفنج زبر یا برس قالیشویی کوچک روی لکه بکشید و کاملا آن را تمیز کنید. سپس دوباره لکه را آبکشی نمایید تا لکه کاملا تمیز شود.

 

مرحله آبکشی فرش:

برای آبکشی فرش، به این ترتیب عمل کنید که که زیر لکه تشتی قرار دهید و از بالا روی آن به طور ملایم و آهسته آب گرم، بریزید به نحوی که آب کثیف وارد تشت شود. بهتر است در حین آبکشی لکه شیره را بمالید تا تمام لکه و مواد شوینده از بافت فرش خارج شود. همچنین بعد از شستشوی فرش با آب، روی قسمت شسته شده حوله تمیز و خشک بگذارید و به طور ملایم فشار دهید تا آب اضافی فرش گرفته شود. سپس اجازه دهید فرش در سایه و در معرض وزش باد خشک شود. برای این منظور می توانید از پنکه استفاده کنید یا اگر پنکه ندارید در ها و پنجره های اتاقی که فرش در آن قرار دارد را باز بگذارید تا هوا جریان داشته باشد.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی