کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

۵ نکته مهم در شستشوی مبل:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

۵ نکته مهم در شستشوی مبل:

اگر مبلمان شما سفید یا روشن است شاید برای شما سوال باشد که چگونه مبلمان خود را تمیز نگهدارید. در این مقاله ۷ نکته کوتاه در مورد شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان را بررسی می کنیم تا خود بدون نیاز به مراجعه به قالیشویی به شستشوی مبل بپردازید.

توجه: قبل از شروع از نوع تار و پود پارچه مبلتان خود مطلع شوید. درصورتیکه جنس مبلتان شما حساس است مانند ابریشمی، زربافت یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید، تا شستشوی مبل شما با دستگاه های مخصوص شسته شود و آسیبی به مبلمان شما وارد نشود.

قدرت جارو برقی را دست کم نگیرید:

فرقی نمی کند مبلمان شما روشن است یا تیره، بهتر است مبلمان به طور مربت جارو برقی کشیده شود و برای این منظور بهتر است درجه مکش جاروبرقی روی حداکثر مکش تنظیم شود و از سری های مختلف برای زوایا و قسمت های مختلف  مبلمان استفاده کنید.اگر مبلمان شما داری قسمتهای چوبی است مواظیب باشید که روی این قسمتها جارونکشید یا ضربه نزنید زیرا ممکن است، لبه های چوبی دچار رنگ پریدگی شود.

 از نور خورشید غافل نشوید:

اگر منزل شما نورگیر است و پرده ها را کنار می کشید، بهتر است حداقل ماهی یک بار مبلمان را جابه جا کنید تا همه جای مبل به صورت یک دست در معرض نور قرار بگیرد. ماندن مبلمان یا فرش یا هرگونه اثاثه در معرض نور خورشید موجب رفتن رنگ اجسام و کمرنگ شدن آنها شده و جلوه مبل را از بین می برد.

 تمیز کردن کوسن ها:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

روکشهای کوسن های مبل را در بیاورید و با آب و صابون (صابون رختشویی) ، بشویید. در هنگام شستشوی کوسنهای مبلمان به جنس آنها توجه کنید.بهتر است روکش ها به صورت دستی شسته شود. در صورتیکه امکان شستشوی دستی ندارید، روکش ها را با زمان بندی کم در ماشین لباسشویی بشویید. تمیز نگه داشتن کوسن ها ، مبلمان شما را زیباتر جلوه می دهد.

استفاده از ضدعفونی کننده ها:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

هر چند وقت یک بار، می توانید از مواد ضدعفونی کننده وسایل منزل، که در بازار موجود است، استفاده کنید. کافیست این محلول مذکور را روی قسمت های مختلف مبلمان، اسپری کنید و اجازه دهید، محلول عمل کند. و در نهایت خشک شود.

شستشوی مبل با شامپو فرش:

 

Upholstery cleaning_0

شستشوی مبل با آب ولرم + شامپوی مخصوص شستشوی مبلمان (یاشامپو فرش) با اسنج همیشه می تواند، مبلمان را تمیز کند، اما توجه به این نکته مهم است که در حین شستشوی مبل با شامپو، مبل را کاملا خیس نکنید. پس از شستشوی مبل، یا خشکشویی مبلمان اجازه دهید در سایه  و در معرض وزش باد خشک شود.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی