کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ

روش های قالیشویی و شستشوی فرش از بو (سری دوم)

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

روش های قالیشویی و شستشوی فرش از بو (سری دوم)

اگر فرش یا موکت شما بوی بدی گرفته  از جمله بوی پا، سیگار،عفونت و قارچ ، این مقاله به شما کمک می کند تا به حذف بوی بد فرش و قالیشویی یا شستشوی فرش بپردازید.

توجه: قبل از شروع، از نوع تار و پود فرش خود مطلع شوید برای این منظور برچسب پشت فرش خود را بخوانید. درصورتیکه جنس تار و پود فرش شما حساس است مانند ابریشمی، پشمی یا رنگ ده، برای شستشوی فرش حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا شستشوی فرش شما با دستگاه های مخصوص و در کارخانه قالیشویی انجام شود.

مواد و وسایل مورد نیاز:

آب ولرم

سرکه سفید

آمونیاک

اسفنج زبر

حوله تمیز و خشک

تمیز کننده های فرش

 

روش اول ترکیب سرکه سفید با آمونیاک:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

این ترکیب یکی از ترکیب های خوب برای حذف بوی پا و دود است.این ترکیب مقدار ۱ پیمانه سرکه سفید را با یک قاشق آمونیاک + ۱ لیتر آب مخلوط کنید و درون بطری اسپری بریزید و روی فرش اسپری کنید و با اسفنج زبر روی فرش بکشید. همچنین می توانید پس از این ترکیب فرش را آبکشی نمایید، در صورتیکه امکان آبکشی فرش را ندارید؛ به محلول مذکور آمونیاک اضافه نکنید. نیازی به آبکشی نیست. سرکه یک ماده ضد عفونی کننده قوی و طبیعی است که می تواند به راحتی میکروبها و قارچهای فرش را از بین ببرد. علاوه بر این موجب درخشان شدن فرش نیز می شود.

 

روش دوم استفاده از تمیز کننده های گرانول دار فرش:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

در صورتیکه می خواهید از تمیز کننده های آماده فرش استفاده کنید، از تمیز کننده های گرانول دار فرش استفاده کنید. و مواد تمیز کننده فرش را روی فرش اسپری کنید و سپس با اسفنج مناسب به شستشوی فرش بپردازید. پس از این کار می توانید از بخارشو استفاده کنید و تمام فرش را بخارشو بکشید.

 

روش سوم استفاده از بخارشو:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

آخرین روشی که در این مقاله بررسی می شود، استفاده از بخارشو برای از بین بردن بوی فرش از جمله بوی پا است.برای این منظور از سری حوله ای بخارشو استفاده کنید و تمام فرش را بخارشو بکشید . استفاده از بخارشو در شستشوی فرش علاوه بر از بین بردن بوی فرش، موجب کشتن باکتری ها و ویروس ها می شود. علاوه بر این موارد بخارشو فاقد مواد شیمیایی بوده و آسیبی به فرش وارد نمی کند.

 

توجه: اگر لکه واکس کفش در شستشوی فرش طبق مراحل بالا از بین نرفت ( ممکن است حاوی مواد صنعتی قوی باشد)، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی