کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ب.ظ

نحوه صحیح شستشوی فرش از لکه کرم مرطوب کننده

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

نحوه صحیح شستشوی فرش از لکه کرم مرطوب کننده

حتما برای شما هم پیش آمده که مقداری کرم مرطوب کننده روی فرش یا موکت ریخته باشید. و بخواهید روش های آسان و کاربردی قالیشویی یا شستشوی فرش از لکه کرم مرطوب کننده را بدانید. این مقاله به شما کمک می کند.

توجه: قبل از شروع، از نوع تار و پود فرش خود مطلع شوید برای این منظور برچسب پشت فرش خود را بخوانید. درصورتیکه جنس تار و پود فرش شما حساس است مانند ابریشمی، پشمی یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا شستشوی فرش شما با دستگاه های مخصوص و در کارخانه قالیشویی انجام شود.

مواد و وسایل مورد نیاز:

کارتک یا چاقوی کند

دستمال یا حوله کاغذی

حوله سفید تمیز و خشک

شامپوفرش یا مایع ظرفشویی بیرنگ

تشت

آب گرم

دستکش

برداشتن کرم مرطوب کننده از روی فرش:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

ابتدا کرم مرطوب کننده اضافی را با کارتک یا چاقوی کند مانند چاقوی کره خوری بردارید. سپس با یک دستمال کاغذی کرم را از روی فرش پاک کنید. اغلب مقدار کمی از کرم های مرطوب کننده بعد از چند دقیقه جذب فرش شده و اثری از آن باقی نمی ماند. اما باقی ماندن کرم روی فرش یا موکت می تواند به مرور زمان موجب آسیب و پوسیدگی فرش شود.

 

برای شستشوی لکه  کرم های مرطوب کننده مخصوصا اگر این کرم ها از نوع چرب باشند، باید از آب گرم استفاده شود.

توجه: از آب جوش استفاده نکنید زیرا آب جوش موجب آسیب به الیاف فرش می شود.

اگر کرم مرطوب کننده شما از نوع چرب نیست می توانید تنها با آب کشی، آن را برطرف کنید به این ترتیب که، زیر لکه فرش تشتی قرار دهید و از بالا روی آن آب گرم بریزید به نحوی که آب کثیف وارد تشت شود. در حین شستشوی فرش با آب گرم، لکه را با دست بمالید تا به طور کامل از الیاف فرش خارج شود. بهتر است از دستکش استفاده کنید.

اگر لکه کرم مرطوب کننده حاوی روغنهای گیاهی است:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر کرم مرطوب کننده حاوی روغنهای گیاهی است، حتما باید یک قاشق غذاخوری شامپو فرش یا مایع ظرفشویی + یک قاشق غذاخوری سرکه سفید را در یک لیتر آب گرم مخلوط کرده و با مسواک یا استفج زبر روی لکه بکشیدف تا لکه کاملا پاک شود. سپس لکه را به روش بالا آبکشی نمایید.

اگر وقت برای شستشوی فرش از لکه ندارید:

همچنین می توانید اگر عجله دارید مقداری جوش شیرین یا آرد ذرت را، روی لکه کرم مرطوب کننده بریزید و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کنید تا مواد را جذب کنند سپس فرش را جارو برقی بکشید، و در اولین فرصت ممکن فرش را بشویید.

خشک کردن لکه:

پس از شستشوی فرش از لکه کرم مرطوب کننده، بهتر است آب و رطوبت اضافی فرش را با حوله تمیز و خشک بگیرید، و اجازه دهید فرش در سایه و در معرض وزش باد خشک شود. برای این منظور می توانید فرشتان را در تراس یا جلوی پنکه قرار دهید.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی