کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

چگونه لکه رنگ روغنی را از روی مبلمان حذف کنیم؟

در مقاله قبل نحوه قالیشویی و شستشوی لکه رنگ روغنی را بررسی کردیم در این مقاله قصد داریم نحوه صحیح شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان از رنگ روغن را بررسی کنیم.

توجه: قبل از شروع از نوع تار و پود پارچه مبلتان خود مطلع شوید. درصورتیکه جنس مبلتان شما حساس است مانند ابریشمی، زربافت یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید، تا شستشوی مبل شما با دستگاه های مخصوص شسته شود و آسیبی به مبلمان شما وارد نشود.

رنگ های روغنی، شیمیای هستند و پس از خشک شدن به سختی از مبلمان شسته می شوند، بنابراین این لکه ها باید به سرعت و دقت از روی مبل حذف شوند.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

مواد و وسایل مورد نیاز:

آب گرم

کارتک یا چاقو

الکل یا حلال غیر قابل اشتعال

پراکسید هیدروژن

دستکش

حوله تمیز و خشک

 

برداشتن لکه رنگ روغنی:

برای شروع با یک کارتک یا چاقوی کند مانند چاقوی کره خوری، رنگ را از روی مبلمان بردارید. سپس با حوله کاغذی، رنگ روی لکه قرار دهید و رنگ را جذب کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان این نوع لکه را نمالید، فقط دستمال را بگذارید و بردارید. مالیدن لکه موجب پخش شدن و گسترش لکه می شود.

اگر مبلمان شما چرمی است به هیچ عنوان از کارتک یا چاقو استفاده نکنید، زیرا ممکن است آسیب ببیند . برای برداشتن رنگ روغنی از مبلمان چرمی فقط از دستمال یا حوله کاغذی استفاده کنید.

شستشوی لکه رنگ روغنی با الکل یا حلال غیر قابل اشتعال:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

سپس مقداری ایزوپروپیل الکل روی لکه اسپری کنید و با یک اسفنج زبر روی لکه بکشید. همچنین می توانید از سایر حلال های رنگ موجود در بازار نیز استفاده کنید با این شرط که این حلال های قابل اشتعال نباشند.  پس از شستشو با حلال رنگ، از آب گرم برای آبکشی استفاده کنید.

توجه: در حین استفاده از حلال ها حتما از دستکش استفاده کنید.

 

شستشوی فرش از لکه رنگ روغنی با پراکسید هیدروژن:

اگر رنگ پارچه مبلمان شما روشن است و جز اجناس خاص نبوده و در حین شستشو رنگ قاطی نمی کند، می توانید از پراکسید هیدروژن با نسبت ۱ قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن ۳% با یک لیتر آب ولرم، مخلوط کرده و با اسفنج زبرروی لکه بکشید. پراکسید هیدروژن نباید زیاد روی مبل باقی بماند زیرا می تواند پارچه مبلی را سفید کنید. همچنین باقی ماندن طولانی این ماده موجب پوسیدگی فرش می شود و باید پس از لکه برداری بلافاصله طبق روش بالا آبکشی شود.

 

توجه: اما اگر لکه شما خشک شده یا قدیمی است و یا اگر شستشوی لکه، با موارد فوق از بین نرفت، حتما به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی