کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ق.ظ

نحوه صحیح شستشوی مبل از لکه چسب

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

نحوه صحیح شستشوی مبل از لکه چسب

انواع مختلفی چسب در بازار موجود است ، برای از بین بردن لک انواع چسب روشهای متفاوتی وجود دارد. این مقاله به شما کمک می کند تا به بهترین شیوه به شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان از لکه چسب بپردازید.

مواد و وسایل لازم برای لکه شویی حذف:

سشوار

آب سرد

مایع ظرف شویی بیرنگ یا شامپو فرش

مسواک یا اسفنج

چاقو یا کارتک

 

توجه: قبل از شروع به یاد داشته باشید که اگر جنس پارچه مبلمان شما حساس است مانند ابریشمی ، زربافت یا رنگ ده بهتر است به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی مبل از چسب حرارتی:

اگر لکه چسب شما از چسب های حرارتی است ، ابتدا روی چسب ،سشوار بگیرید تا چسب گرم و شل شود ، سپس چسب شل شده را با دستمال چاقو یا کارتک بردارید ، این مرحله را چند بار تکرار کنید تا تمام چسب برداشته شود ، در مرحله آخر روی چسب حوله تمیز بگذارید و بردارید تا چسب از الیاف پارچه مبل جذب فرش شود.

شستشوی مبل از لکه چسب چوب:

اگر لکه شما چسب چوب است و هنوز خشک نشده است ، آن را با کارتک یا چاقوی بردارید ، اما اگر چسب چوب روی الیاف مبلمان شما خشک شود ، دیگر امکان لکه زدایی نیس و بهتر است پارچه مبل خود را تعویض کنید.

شستشوی مبل از لکه چسب کاردستی:

اگر لکه چسب شما چسب کاردستی است، نگران نباشید، این چسب ها بر پایه آب هستند و مقاومت کمی دارند و به راحتی با استفاده از  آب گرم و شامپو فرش و اسفنج برطرف می شود.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

شستشوی مبل از لکه چسب معمولی:

اگر لکه چسب مبلمان شما ،چسب های معمولی موجود در بازار است، می توانید به راحتی آن را بتراشید و از بافت پارچه مبل خارج کنید.

پس از حذف لکه چسب ، مقداری مایع ظرف شویی بیرنگ یا شامپو فرش را با دو پیمانه آب سرد مخلوط کنید ، و با اسفنج یا مسواک قدیمی روی لکه را تمیز کنید ، سپس دوباره روی لکه آب سرد اسپری کنید و با حوله رطوبت اضافی مبلمان را بگیرید.

توجه: حتما آب و رطوبت اضافی را از مبلمان بگیرید تا مبل شما به مرور زمان دچار پوسیدگی نشود.

توجه: در صورتیکه لکه شما با موارد فوق از بین نرفت ، بهتر است به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد . ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی