کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

قالیشویی و حذف لکه چسب از روی فرش

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قالیشویی و حذف لکه چسب از روی فرش

لکه چسب می تواند ، زیبایی و جلوه فرش شما را بگیرد. از بین بردن لکه چسب یکی از موارد مهم و دشوار در قالیشویی است. این مقاله را بخوانید تا خود به صورت حرفه ای به شستشوی فرش و قالی شویی بپردازید.

نکته: قبل از شروع از نوع تارو پود فرش خود مطلاع  شوید برای این منظور برچسب فرش خود را بخوانید. درصورتیکه جنس تار و پود فرش شما حساس است مانند ابریشمی ، پشمی یا رنگ ده، حتما خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین استفاده کنید، تا فرش شما در کارخانه قالیشویی شسته شود.

نکته: برای حذف لکه چسب از روی فرش ، علاوه بر جنس فرش ، نوع چسب نیز بسیار مهم است زیرت انواع چسب ر.وش های لکه برداری متفاوتی دارد.

چسب های حلال آب:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

این نوع چسب ها معمولا برای پروژه های خلاقیت کودکان استفاده می شود و غیر سمی بوده ، و دارای مقاومت کم هستند.کاربرد این رنگ ها چسباندن کاغذ و مقوا است. برای حذف این لکه کافی است با آب گرم و اسفنج زبر روی این لکه بکشید ، همچنین می توانید برای شستشوی بهتر فرش ، از شامپو فرش نیز استفاده کنید. این نوع چسب ها مقاومت کمی دارند.

اگر چسب هنوز مرطوب است ، سعی کنید با یک اسفنج مرطوب به آب گرم آن را پاک کنید. اما اگر چسب خشک شده است ،  روی لکه فرش آب گرم بریزید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه خیس بخورد. سپس لکه برداری کنید.

 

چسب سیمان لاستیکی:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

این نوع چسب ها قوی هستند و چسبندگی بالایی به سطوح مختلف ، از جمله فرش  و موکت دارند.  حذف این لکه ها دشوار اما ممکن است. برای حذف این لکه حتما از الکل سفید یا حلال های چسب موجود در بازار استفاده کنید.

اگر چسب هنوز خشک نشده است ، حوله تمیز و خشک روی لکه چسب بزارید و چسب را از فرش جمع کنید. سپس با اسفنج زبر و الکل سطح مورد نظر را تمیز کنید .

اگر لکه فرش خشک شده است ابتدا با یک برس زبر کوچک ، روی لکه چسب را بسابید. سپس با جارو برقی روی فرش را جارو کنید تا ذرات جدا شده، گرفته شود . سپس با الکل و اسفنج زبر روی  اسفنج را تمیز کنید . مراحل را تکرار کنید تا فرش کاملا تمیز شود . درصورتیکه لکه مقاوم است به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی استفاده کنید.

 

چسب چوب:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

چسب چوب ، یک چسب قوی است که حذف آن دشوار است ، معمولا این چسب به الیاف طبیعی مانند: ابریشم و پشم ، چسبندگی بیشتری دارد . اگر لکه چسب هنوز خشک نشده است با دستمال کاغذی چسب را جمع کنید و از روی آن را با آب داغ و اسفنج تمیز کنید. اگر چسب چوب روی فرش شما خشک شده است ، بهتر است فرش خود را تعویض کنید.

توجه: بهتر است لکه چسب ( از هر نوعی) ، هر چه سریعتر برداشته شود.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی