کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

کارخانه قالیشویی ادیب

تلفن چهار رقمی ویژه۴۷۰۴

شستشوی انواع فرشهای اعلاء، ابریشم،گل ابریشم و ماشینی خشکشویی مبلمان، موکت، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب،پتو و ملحفه و پشتی

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۱۶ ب.ظ

سه روش سریع حذف موی حیوانات خانگی از روی فرش

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

سه روش سریع حذف موی حیوانات خانگی از روی فرش

در مقاله قبل ، روش اصلی زدودن موی حیوانات از فرش را آموزش دایدم . دراین مقاله قصد داریم سایر روش های قالیشویی و حذف موی حیوانات را آموزش دهیم.

روش اول ، با استفاده از جوش شیرین ، نور وحوله خیس

در این روش ابتدا فرش را به قسمتهای  فرضی کوچکتر تقسیم کنی دو مقداری اندکی ، روی سطح فرش جوش شیرین بپاشید. سپس روی قسمتی که میخواهید تمیز کنید با چرا مطالعه یا چراغ قوه نور بیندازید و موهای موجود در فرش راکاملا مشاهده کنید سپس با حوله خیس( به طوری که آب از آن نچکد ) روی موها بکشید و موها را جمع کنید ، پس از تمیز کردن هر قسمت ، حوله را بشویید و موهای آن را در سطل زباله بریزید. سپس باقی قسمتهای فرش را با روش مذکور تمیز کنید.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

روش دوم ، با استفاده از بادکنک و الکتریسیته ساکن:

این روش یک بادکنک پر باد ، را چند بار پارچه پشمی یا فرش بمالید تا بار الکتریکی پیدا کند؛ سپس روی فرش یا موکت بکشید ، تا مو های روی فرش روی آن بچسبد . سپس بادکنک را با دستمال کاغذی تمیز کنید؛ مجدد مراحل جذب مو با الکتریسیته ساکن را تکرار کنید تا تمام مو ها جذب شود.

تذکر : جذب مو با استفاده از این روش بسیار کند و خسته کننده است ، و درصورتیکه امکان دارید از روشها دیگر یا این مقاله استفاده کنید.

روش سوم، با استفاده از نوار چسب پهن :

در این روش ، که یکی از موثرترین و سریعترین روشهای حذف موی حیوانات است ، ۳۰ الی ۴۰ سانتی متر چسب نواری پهن را جدا کنید ، و دو سر آن را روی هم، دور کف دست بچسبانید  ، سپس روی فرش یا موکت بکشید ، و تمام موها را جذب کنید ؛ پس از پر شدن سطح چسب ، نوار چسب را عوض کنید ، و مراحل را تا حذف کامل موها ادامه دهید.

در صورتیکه موها به راحتی جدا نمی شود ، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین، تا شستشوی فرش و مو برداری فرش شما ، با دستگاه انجام شود.

توجه داشته باشید ، که موی برخی حیوانات از جمله گربه ، سگ و خرگوش چسبندگی بالایی دارد و به راحتی از به الیاف فرش یا موکت می چسبد ، و نیاز به تمیز کردن بیشتری نسبت موهای سایر حیوانات دارد.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدامت به شما دوستان عزیز می باشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی